Bilerne

Teamet råder p.t. over 2 biler:

PRC Grp. C3 EvoPRC Grp. C3 Evo

0-100 på ca. 3 sekunder, topfart >260 km/timen
Kan dreje med op til 3G i svingene (det føles voldsomt!)
Sekventiel Hewland gearkasse, gearskift foregår uden brug af kobling
Bremser fra Formel 3000 (6-stemplet for, 4-stemplet bag)
Magnesium fælge og dæk i Formel 3000 størrelse
Plads til 2 personer, samme ydre mål som en Audi R15 Le Mans Prototype
Opdateret aerodynamik, optimeret til danske baner med behov for meget downforce
Motoren har 285 hk til i alt 750 kg. bil inkl. fører.

Peugeot 307 TurboPeugeot 307 Turbo

0-100 på ca. 5 sekunder, topfart >230 km/timen
Ny bil indkøbt til Yokohama Supercup klassen i 2015
Født som Grp. N – altså en 2-liters u-tunet standard bil.
Fuldsvejst karrosseri. Motor opgraderet med turbo og intercooler
Spærredifferentiale, 8-stemplede 332 mm store forbremser, pedal-boks med justerbar bremsebalance
Fuldt justerbar GAZ undervogn m.m.
Motoren har 227 hk til i alt 1.205 kg. bil inkl. fører.

Tidligere biler:

Reynard Formel 2000 Solgt 2013Reynard SF84 F2000

Historisk racerbil fra 1984
Udstyret med Ford Pinto motor med overliggende knast og ca. 135 hk
Dog-boks/racergearkasse med gearskift uden brug af kobling
Egenvægt ca. 440 kg, minimumsvægt med chauffør er 520 kg.
Magnesium fælge og rigtige racerdæk (slicks)
Skandinaviens mest vindende historiske formel bil – over 25 løbssejre siden 2006!
Den lave vægt og det gode vejgreb giver super gode præstationer
Er betydeligt hurtigere på en baneomgang end gadebiler som f.eks. Porsche 911 GT3 og Ferrari 430

Ford Cortina GT Solgt 2014Ford Cortina GT

Historisk racerbil fra 1963
Udstyret med Ford Kent stødstangsmotor med 2 dobb. Weber karburatorer, ca. 125 hk
Helt almindelig gearkasse og et-kreds bremsesystem.
Letvægtsfælge med historiske mønstrede dæk
Specialbygget undervogn med enkeltlags-bladfjedre og justerbare dæmpere
Den lave motoreffekt, de dårlige bremser og de elendige dæk gør udfordringen stor

Lotus Elise Solgt 2010

Lotus Elise0-100 på ca. 5,7 sekunder.
Sjov gadebil med meget lav vægt.
Blot 120 hk og en vægt under 700 kg. giver eminente køreegenskaber og hurtig accelleration
Undervognen er opgraderet med justerbare racerdæmpere
Banedæk (dog gadelegale) giver mere greb i svingene.